به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور مختلف و در مسافت های 1000 و 1200 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله مبتدی و نبرده بود، اسب زولیخا سیاهپوش به مقام اول رسید و اسب های سایراز و آریاناز سرمدی دوم و سوم شدند.
مقام قهرمانی کورس دوم به اسب گلدن داز رسید و در پی او اسب های دازتاجر و دارنل بوی در میان اسب های دوخون دو ساله مبتدی و نبرده به مقام های دوم و سوم اکتفا کردند.
رقابت اسب های تروبرد 3 تا 4 ساله صفر تا چهار امتیاز در دور سوم برگزار شد که در آن اسب رویال دیاموند زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب های رسپک تیبل و سیتی گل مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
دور چهارم هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در میان اسب های دوخون دو ساله 8 تا 14 امتیاز برگزار شد و نتیجه آن قهرمانی اسب شهباد بود، اسب آیهان 2 دوم شد و اسب منوکید نیز در جایگاه سوم این کورس قرار گرفت.
اسب تاوالیزا عنوان قهرمانی کورس پنجم این هفته از مسابقات در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 8 تا 14 امتیاز را از آن خود کرد، مقام دوم این کورس به اسب اکتروس رسید و اسب مانلی نیز در جایگاه سوم این کورس قرار گرفت.
کورس ششم مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز بود که در پایان این دور، اسب های ابرو ، تابنده و مهسانور به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 729 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.