فرماندار گالیکش روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در تهیه و ارسال این محموله جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش همکاری داشته اند.
حسن خسروی افزود: محموله ارسالی شامل وجه نقد، پتو، البسه گرم بزرگسالان و کودکان، مواد غذایی، مواد بهداشتی و انواع کنسرو می باشد.
وی یادآور شد: انجمن نواندیشان توسعه گالیکش برای جمع آوری کمک های مردمی منطقه همچنان آمادگی دارد و خیرین و افراد نوعدوست می توانند کمک های خود را به آدرس گالیکش نبش خیابان جمهوری (جنب بانک مسکن) - مغازه محمد امینی تحویل دهند.
وی یاد آور شد: جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه همچنان توسط بسیج سپاه، کمیته امداد، هلال احمر و بهزیستی ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9و33 کیلومتری زمین، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است و بیش از 200 پس لرزه داشته است.
7481/1860
خبرنگارَ: یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.