علی حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس موافقت مدیرکل گمرکات گلستان و کارکنان آن مقرر شد، ماهانه درمجموع مبلغ 12 میلیون ریال ازسوی آنان به حساب این تعداد یتیم واریز شود.
وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد، افزود: درحال حاضر کمیته امداد منطقه 2 گنبدکاووس تعداد 762 یتیم و فرزندان خانوارهای نیازمند شامل مددجویان اداره زندان، از کار افتادگان و بدسرپرست ها را تحت پوشش دارد.
حسنی با قدردانی از کمک های حامیان و خیرین به طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، تصریح کرد: هم اکنون یک هزارو 200 نفر از خیرین و نیکوکاران دراین طرح مشارکت دارند.
وی تصریح کرد: در سایه کمک های خیرین گنبدی، کمیته امداد منطقه 2 این شهرستان یتیم بدون حامی مالی ندارد و تنها 200 فرزند از نیازمندان زیرپوشش (طرح محسنین) بدون حامی مالی هستند.
رئیس کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس یادآور شد: میزان کمک نقدی هر حامی به طرح ایتام و محسنین به طور میانگین ماهانه 300 هزار ریال است و افراد می توانند متناسب با وضعیت مالی خود کمتر یا بیشتر از این رقم را کمک نمایند.
حسنی گفت: علاقه مندان به مشارکت در ین طرح های خداپسندانه می توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن 33380516 اطلاعات و مشاوره لازم را دریافت نمایند.
به گزارش ایرنا، با توجه به وسعت شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، این نهاد از آذر ماه 95 به دو شعبه مستقل درقالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.
هم اکنون شعبه منطقه 2 این شهرستان چهار هزار و 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزارو 500 نفر از اهالی دو دهستان فجر و آق آباد و بخش داشلی برون و نیز قسمت شرق شهر گنبدکاووس را تحت پوشش دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.