به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه برگزار شد، از تلاش های عبدالجلیل قرنجیک به خاطر کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه که در کشور چین برگزار شده بود، تجلیل شد.
این بازیکن ملی پوش گنبدی در گفت و گو با خبرنگاران، سطح این دوره از مسابقات را بالا دانست و گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب مقام دومی این مسابقات،جواز حضور درمسابقات قهرمانی جهان در آلمان را نیز کسب کرد.
قرنجیک ابراز امیدواری کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی با کسب رتبه های برتر این مسابقات دل مردم را شادتر نمایند.
به گزارش ایرنا، وحید سعادت پور دیگر بازیکن گنبدی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در این مسابقات بود که امروز به گنبد نیامد به دلیل مسائل شخصی در تهران حضور دارد.
به گزارش ایرنا، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این شهرستان ظرفیت های خوبی در حوزه ورزش در رشته های مختلف از جمله بسکتبال با ویلچر دارد و بخش قابل توجهی از قهرمانان و مدال آوران استان گلستان در مسابقات ملی و بین المللی از گنبدکاووس هستند.
عبدالقدیر کریمی باتاکید برضرورت حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی این شهرستان افزود: برای تحقق این مهم و نیز حضور بیشتر ورزشکاران درمسابقات ملی و بین المللی باید علاوه بر ظرفیت های منطقه از ظرفیت های استانی هم استفاده شود.
به گزارش ایرنا، مسابقات آسیا - اقیانوسیه AOZ از تاریخ 27 مهر تا 9 آبان در پکن برگزار شد که تیم ایران در دیدار فینال به مصاف استرالیا رفت و با قبول شکست 80 بر 54 در برابر این تیم، عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
نماینده کشور ما در مرحله گروهی این مسابقات با تیم های عربستان سعودی، نیوزلند و تایلند هم گروه بود و با غلبه بر هر سه تیم به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک چهارم راه یافت.
چین حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی بود و ملی پوشان کشورمان با شکست میزبان به نیمه نهایی رفتند و در این دیدار نیز با غلبه بر ژاپن به عنوان فینالیست رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شناخته شدند.
دیدار رده بندی این دوره از مسابقات بین تیم های ژاپن و کره برگزار شد و ژاپن توانست با نتیجه 68 بر 54 حریف را شکست داده و سوم شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.