به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ارشاد اسلامی استان ؛رمضان یازرلو اظهار داشت: ٣٢ اثر نمایشی به جشنواره استانی و امیدهای جوان گلستان ارسال شد که از این تعداد ١٧نمایش متعلق به بخش استانی و ١٥ نمایش در بخش امیدهای جوان استان بود.
وی ادامه داد: از این تعداد؛ نمایش 'راز اشک وار' به نویسندگی روح ا... نوری و کارگردانی پژمان سید اسراری از کردکوی، 'جمهوری در اتوبوس' به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی راحیل کریمی از گرگان، 'تورنج' به نویسندگی یاسمن ناسخی و کارگردانی رضا پورتراب زاده از گرگان، 'ماهی‌ها با چشمان باز می‌میرند' به نویسندگی امیرحسین صیدآبادی و کارگردانی یاسین رضوانی و 'یک‌شب' به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعرب رضی از آزادشهر به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی راه یافته است.
به گفته وی؛ نمایش 'یک کوک اضافی' به نویسندگی و کارگردانی فاطمه نصیری از بندرگز، 'بابادوک' به نویسندگی و کارگردانی پگاه طیبی از گرگان، '٣از٨' به نویسندگی علی‌اکبر کمال غریبی و کارگردانی پویان سهرابی از گرگان ، 'روسری آبی' به نویسندگی میلاد امین زاده و کارگردانی حوریه برنا از گرگان و 'خاطراتی که باید می‌نوشتم' به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی امید ابراهیمی از گرگان در هفدهمین جشنواره امیدهای جوان گلستان پذیرفته شدند.
وی با یادآوری اینکه احمد جندقی، رشید نصیری و سعید کاظمیان داوران بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی گلستان هستند، افزود: غلامعلی رضایی، فرزاد شیخ نظری و احسان رجبلو آثار هفدهمین جشنواره امیدهای جوان گلستان را داوری می‌کنند.
بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان گلستان ٢٣ تا ٢٦ شهریورماه سال جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.