سرهنگ محمود علی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سارق سابقه دار پس از دو هفته کار تحقیقاتی توسط واحد اطلاعات و تجسس انتظامیT روز گذشته توسط ماموران انتظامی کلانتری باغلی مرامه دستگیر شد.
وی گفت: در بازجویی از این سارق او به 21 فقره سرقت موتورسیکلت و فروش آن به یک مالخر اعتراف کرد که ماموران انتظامی فرد مالخر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ علی فر بابیان اینکه سارق و مالخر دستگیر شده، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، اضافه کرد: افرادی که در یک یا دو ماه گذشته موتورسیکلت آنان به سرقت رفته است، می توانند به انتظامی مراجعه نمایند.

*** کشف چک پول تقلبی
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری فردی 33 ساله که با چک پول های تقلبی از مغازه داران این شهرستان خرید می کرد، توسط ماموران انتظامی خبر داد.
سرهنگ علی فر گفت: پس از گزارش چند تن از کسبه گنبدکاووس در چند روز گذشته مبنی بر تقلبی بودن چک پول دریافتی از یک مشتری، موضوع توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفت و با مشخصاتی که از فرد به دست آمده بود، وی را در یکی از پارک های شهر شناسایی و دستگیر کردند.
وی بابیان اینکه از این فرد در بازرسی بدنی مبلغ سه میلیون و 800 هزار ریال چک پول تقلبی و وجه نقد کشف شد، افزود: این فرد برای بررسی بیشتر موضوع و با هماهنگی مرجع قضایی در اختیار پلیس آگاهی انتظامی قرار گرفت.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.