به گزارش ایرنا مدیرعامل مدرسه کسب و کار دوست خوب گرگان روز چهارشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: هدف از برگزاری گردهمایی سالانه کارآفرینان و علاقمندان به سرمایه گذاری، ایجاد ارتباط و شناخت از یکدیگر با بررسی فضای کنونی کسب و کار و شناسایی فرصت های کارآفرینی و سرمایه گذاری و توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان با بهره گیری از استادان و مشاوران با تجربه و صاحب ایده کشوری است.
مهرداد بائیان افزود: حدود 250 تن از کارآفرینان وعلاقمندان به ثروت آفرینی و سرمایه گذاران در این گردهمایی آموزش های کاربردی در این زمینه را زیر نظر 5 تن از استادان و مشاوران جوان و با تجربه کشوری فرا خواهند گرفت.
مدیر دپارتمان کارآفرینی مدرسه کسب و کار دوست خوب نیز گفت: این گردهمایی با توجه به نیاز استان گلستان به بهبود فضای جدید کسب و کار و سرمایه گذاری در حوزه منابع انسانی برگزار می شود.
کامل آرخی افزود: به همین منظور استادان و مشاوران دعوت شده به گردهمایی در محورهای 'پیش بینی بازار اقتصادی در سال 96 و فرصت های سرمایه گذاری، کارآفرین پولدار یا ورشکسته و راهکارهای کارآفرینی موفق، مهارت های مدیریت منابع انسانی و نقش آن در توسعه کارآفرینی، رازهای کارافرینان موفق و آشنایی باMBA و مهارت های تصمیم گیری برای سرمایه گذاران' بحث و بررسی خواهند کرد.
صادق خسروی قائم مقام مدرسه کسب و کار گرگان نیز در سخنانی رویکرد این مدرسه را تمرکز در تواتمند سازی افراد علاقمندان به کسب و کار و ثروت آفرینی بیان کرد و گفت: در مدت 3.5 سال فعالیت مدرسه بیش از 30 شرکت خصوصی از برنامه های آموزش کاربردی آن برای بهبود فضای کسب و کار استان استفاده کرده اند.
به گفته مسئولان مدرسه کسب و کار دوست خوب؛ تاکنون حدود 50 گردهمایی در حوزه های مختلف از جمله بازاریابی و فروش، توسعه کسب و کار و برندسازی برگزار شده است.
گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد، اقتصاد ساکنان استان بیشتر با پایه کشاورزی استوار است.
/1648/6204
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.