به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: این برنامه ها با همکاری اعضای عضو شورا و مشارکت مردم برگزار می شود.
وی گفت: افتتاح پنج مرکز آموزشی، درمانی و تولیدی، برگزاری همایش پیاده روی و مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی و برگزاری جشن های خانوادگی و نمایش های خیابانی از مهمترین برنامه های این هفته است.
کریمی با تاکید برضرورت اجرای برنامه های محتوایی از سوی دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: محتوایی بودن برنامه ها به مشارکت خانواده ها در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب ها کمک می کند.
وی برپایی نمایشگاه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب ها را از دیگر برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در گنبدکاووس برشمرد و تصریح کرد: با موافقت بهزیستی گلستان، مرکز ترک اعتیاد ویژه معتادان متجاهر از محل ماده 16 در این شهرستان راه اندازی می شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با مهم دانستن راهپیمایی روز قدس بر لزوم حضور گسترده مردم در این راهپیمایی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا در این جلسه همچنین روسای کمیته های حقوقی، درمان و حمایت اجتماعی و آموزش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس نیز گزارشی از فعالیت های سه ماه گذشته خود ارائه کردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.