به گزارش خبرنگار ایرنا، فرج الله رزاقی روز شنبه درنخستین جلسه شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس که باحضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت که رفع مشکلات و کمبودهای آموزشی این منطقه نیاز به مساعدت و توجه ویژه ازسوی مسئولان و خیرین مدرسه ساز دارد.
وی همچنین تصریح کرد: یک واحد آموزشی استیجاری درشهرک بهارستان گنبدکاووس با دستور مالک باید تخلیه شود که لازم است برای سال تحصیلی آینده دانش آموزان این واحد آموزشی نیز چاره اندیشی شود.
رزاقی در ادامه از برگزاری مراسم تجلیل از 46 معلم نمونه این شهرستان درایام بزرگداشت هفته معلم (12 تا 17 اردیبهشت) خبر داد و گفت: امسال مراسم تجلیل از معلمان نمونه در پنج نقطه روستایی و یک نقطه شهری گنبد برگزار می شود.
به گفته وی، از 46 معلم نمونه گنبدکاووس، 44 معلم نمونه شهرستانی و 2 معلم نمونه استانی هستند که براساس امتیازهای کشب شده حائز رتبه برتر شدند.
به گزارش ایرنا، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز با مهم دانستن نقش و جایگاه معلمان در تعلیم و تربیت نسل آینده، برلزوم تجلیل از مقام شامخ معلمان متناسب با شان و منزلت آنان تاکید کرد.
عبدالقدیر کریمی گفت: استفاده از ظرفیت انجمن های اولیا و مربیان مدارس دربرگزاری مراسم تجلیل از معلمان اقدام شایسته ای است.
وی؛ رفع مشکل ساختمان اداری آموزش و پرورش و کمبود فضای آموزشی درمناطق مرزی و محروم و نیز احداث یا نامگذاری یکی از بوستان های شهری به نام بازنشستگان را اقدامات مورد نیاز در گنبدکاووس دانست و تصریح کرد: برای رفع این مشکلات باید از همه ظرفیت های شهرستانی، استانی و ملی استفاده شود.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان، 66 هزار دانش آموز درسه مقطع تحصیلی دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.