عبدالقدیر کریمی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس با اشاره به اعلام صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها اظهار داشت: از تعداد 165 نفر نامزد انتخابات شورای شهر گنبدکاووس، 9 نفر ردصلاحیت و یک نفر انصراف داده است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: در شهر اینچه برون همه 16 نفر نامزد انتخابات تائید صلاحیت شده و در بخش مرکزی از 965 نفر ثبت‎نام کرده، 9 نفر انصراف و 46 نفر ردصلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: بین داوطلبان انتخابات شوراهای روستا در بخش داشلی‌برون 14 نفر از 199 نفر ردصلاحیت شدند و همه افراد در شوراهای شهر و روستا که ردصلاحیت شدند، آقا هستند.

کریمی یادآور شد: همه افرادی که اعتراض دارند می‌توانند از امروز به مدت  4 روز اعتراض خود را اعلام کنند که نامزدهای شوراهای شهر به شورای نظارت استان و کاندیداهای روستا به شورای نظارت شهرستان مراجعه کنند.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: تبلیغات شوراهای شهر و روستا از 21 اردیبهشت آغاز و تا 28 اردیبهشت، 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: پروسه انتخابات، پروسه بسیار مهم، حساس و تاثیرگذار است و نقطه عطفی برای نظام جمهوری اسلامی چه در ایران اسلامی چه در جهان و منطقه خواهد بود.

کریمی تصریح کرد: با توجه به اینکه 50 درصد جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهد، مشارکت بانوان در ثبت نام نیز بیش از 50 درصد نسبت به دوره قبل بود که این برای متولیان بسیار ارزشمند است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به رتبه برتر استان در کشور در انتخابات گذشته خاطر نشان کرد: کسب رتبه برتر در کشور توسط استان گلستان نشان از اعتماد و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی و سلامت انتخابات و مجریان انتخابات است.

کریمی اظهار داشت: امید داریم با برگزاری انتخابات قانونمند و سالم بتوانیم اعتماد و اعتقاد مردم را به نظام افزایش داده و با مشارکت حداکثری از آراء مردم صیانت و مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625135
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.