به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فرمانداری رامیان، جواد صادقلو درمراسم تجلیل از کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان، اظهار داشت: در فاصله زمانی 27 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 در مجموع 145 هزارو 92 گردشگر و مسافر از مراکز گردشگری و جاذبه های طبیعی رامیان دیدن کردند.
وی گفت: بازدید این تعداد مسافر و گردشگر نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 90 درصد رشد داشته است، ضمن اینکه در فاصله زمانی فوق، 27 هزارو 25 نفر در مراکز اقامتی، مهمانپذیرها، اقامتگاه های موقت، مدارس و مهمانسراهای ادارات و نهادهای دولتی اقامت داشتند.
صادقلو اضافه کرد: اقامت این تعداد مسافر و گردشگر نوروزی درمقایسه با مدت مشابه سال قبل 33 درصد رشد داشته است.
وی با قدردانی از تلاش روسا و اعضای 11 کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، تصریح کرد: در سایه تلاش کمیته ها، کار بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی، اقامتی و تهیه و توزیع مواد غذایی با حدود چهار هزار بازدید از این مراکز، به نحو احسن انجام شد.
شهرستان رامیان که از دو بخش مرکزی و فندرسک، چهار شهر 'رامیان، دلند، خان ببین و تاتار علیا'، چهار دهستان و 61 روستا دارای سکنه تشکیل شده و در شرق استان گلستان واقع است،افزون بر 85 هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان دارای چشم اندازهای طبیعی فراوان ازجمله ارتفاعات قلعه موران، گل رامیان، ارتفاعات و روستاهای ییلاقی 'بادو، پشمکی، کشکک، ویرو، پاقلعه' و چشمه های پشمکی، سیدکلا، انجیر چشمه، آبشارهای شیرآباد و جوزک و پارک های جنگلی شرآباد، دلند و النگ است.
/3039/1648
دریافت کننده : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.