سرهنگ 'ایوب شرافتی' روز `پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 25 اسفند سال قبل تا پایان هفتمین روز از فروردین ماه سال جاری، مجموع سوانح ترافیکی 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
وی عنوان کرد: همه فوتی های ناشی از حوادث رانندگی در نوروز امسال در سطح شهرهای استان را عابران پیاده تشکیل می دهند، اما تعداد جان باختگان حوادث ترافیکی شهرهای استان در این مدت 67 درصد و تعداد مجروحان نیز 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
وی ادامه داد: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم بیشترین عوامل وقوع حوادث ترافیکی در شهرهای استان بوده که نیاز است رانندگان و کاربران ترافیکی نسبت به این موضوع دقت بیشتری داشته باشند.
شرافتی گفت: در کنار تاکید بر دقت رانندگان در هنگام رانندگی، عابران پیاده نیز باید برای عبور از عرض خیابان، استفاده از پل ‌های عابر پیاده و تردد از نقاط خط‌ کشی عابر پیاده را انتخاب کنند.
رئیس پلیس راهور گلستان گفت: کوچکترین تخلف رانندگی و حتی توقف در مکان مطلقا ممنوع ممکن است گره‌ های بزرگ ترافیکی و حتی حوادث رانندگی را به همراه داشته باشد و به همین دلیل همه ما می‌ توانیم با رعایت قوانین و مقررات در پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی و گره ‌های ترافیکی موثر باشیم.
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.