به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دو فرمانداری رامیان و آزادشهر، دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و هیات همراه، عصر روز گذشته از طرح های در حال احداث مرکز جامع سلامت شهرهای رامیان و دلند، مرمت و بهسازی بیمارستان 64 تختخوابی خان ببین و بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این بازدیدها که فرماندار رامیان و نماینده مردم دو شهرستان آزادشهر و رامیان درمجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، از بهره برداری دو مرکز جامع سلامت شهرهای رامیان و دلند تا نیمه نخست سال آینده خبر داد.
دکتر فاضل گفته است، عملیات مرمت و بهسازی بیمارستان 64 تختخوابی امام رضا (ع) در شهر خان ببین نیز تا دهه فجر سال آینده به پایان می رسد و در صورت همراهی و کمک خیرین حوزه سلامت، عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت شهر خان ببین نیز تا پایان امسال آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رامیان، جواد صادقلو، فرماندار این شهرستان نیز در این بازدیدها، برلزوم تسریع در عملیات اجرایی طرح های حوزه بهداشت و درمان رامیان تاکید کرده است.
وی گفته است درصورت انجام بموقع تعهدات ازسوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در بهره برداری از طرح های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، فرمانداری رامیان نیز آمادگی دارد از محل اعتبارات شهرستانی برای تسریع در انجام پروژه ها کمک کند.
همچنین دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان دربازدید از بیمارستان 32 تختخوابی حضرت معصومه (س) آزادشهر، از افزایش تعداد تخت های این مرکز درمانی به 64 تخت، رفع مشکلات کمبود نیروی انسانی و افزایش خدمات درمانی آن خبر داد.
دو شهرستان آزادشهر و رامیان با مجموع تقریبی 200 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع هستند.
/3039/1860
دریافت کننده خبر: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.