به گزارش خبرنگار مهر، علی متانت عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: همانطور که پس از شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی دنیا و کشور تحت تاثیر قرار گرفت وضعیت پروازهای فرودگاه گلستان هم تحت تاثیر این بیماری کاهش یافت.

وی افزود: از ۲۷ اسفندماه تا پنجم فرودین با کاهش ۶۰ درصدی پرواز از فرودگاه گلستان مواجه بودیم و این کاهش از پنج فروردین تا ۲۰ فروردین این کاهش پروازها به ۸۰ درصد رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان به دلایل کاهش پروازها هم اشاره کرد و ادامه داد: هرچند ضدعفونی فرودگاه و هواپیما و … انجام می‌شد اما با تصمیمات و تدابیری که ستاد کرونا اعلام کرده بود، مردم رعایت می‌کردند و مسافر نداشتیم.

وی از انجام ضدعفونی روزانه فرودگاه و هواپیما و تب سنجی کارکنان فرودگاه‌های استان خبر داد و اضافه کرد: همچنین تلاش کردیم اگر همکاران به کرونا مبتلا شدند پس از دریافت گواهی سلامت از پزشک معتمد مجدد مشغول به‌کار شوند.

متانت با اشاره به اینکه تلاش کردیم در شرایط شیوع کرونا تحت هیچ شرایطی فرودگاه گرگان تعطیل نشود، خاطرنشان کرد: هرچند پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌های استان برای ما حائز اهمیت بود اما فعالیت‌های عمرانی را در فروردین ماه محدود کردیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.