مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس و لزوم جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان، معلمان و دبیران این شهرستان کلاس‌های درس مجازی را آغاز کردند و دانش آموزان در این تعطیلات از طریق فضای مجازی آموزش‌های خود را ادامه می دهند.

کمال‌الدین نظرنژاد افزود: در این طرح معلمان گنبدکاووس از طریق امکانات فضای مجازی، تدریس یک درس یا بخشی از مطالب درسی را ارائه می‌کنند و همچنین تکالیف و تمرین‌های درسی را از همین طریق دریافت کرده و به سوالات دانش‌ آموزان پاسخ می‌دهند.

همچنین آموزش از طریق فضای مجازی در مهدهای کودک گنبدکاووس نیز در حال اجراست و مربیان هر مقطع سنی با راه اندازی کانال‌ در شبکه های اجتماعی و ضبط فیلم و فایل صوتی، آموزش‌های لازم را به کودکان ارائه می‌دهند.

**

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در میان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان مشاهده نشد.

محمود تمرتاش افزود: با شیوع ویروس کرونا به تمام خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در معرض خطر اطلاع رسانی شده تا از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و برای تعویض دفترچه‌های خود با حذف مراحل اداری، فقط به دفاتر پیش‌خوان دولت مراجعه کنند و هیچ مشکلی در تامین داروی جانبازان وجود ندارد.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس افزود: این شهرستان هزار و ۷۱۰  جانباز دارد که ۹۶۷  نفر آنان کمتر از ۲۵ درصد و ۶۷۹ نفر آنان بین ۲۵ تا ۴۹ درصد، ۴۱ نفر آنان بین ۵۰ تا ۶۹ درصد و ۲۳ نفر آنان بالای ۷۰ درصد جانبازی دارند و از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات دریافت می‌کنند.

وی همچنین فوت احمد بای معاون بنیاد شهید مینودشت بر اثر ابتلا به کرونا را تایید کرد.

**

فرماندار آزادشهر گفت: با همت بخشداران مرکزی و چشمه ساران، شهرداران آزادشهر و نوده خاندوز و نگین شهر، دهیاران و نیروهای مردمی، اماکن و معابر عمومی شهر و روستاهای این شهرستان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ضدعفونی شد.

**

رضا آریانپور نماینده منتخب مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه که یکی از متخصصان قلب و عروق در شرق گلستان است در اقدامی خداپسندانه، مبالغ دریافتی مطب خود را تا پایان سال صرف خرید تجهیزات بیمارستان‌ها برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.