رییس هیات بدمینتون گلستان روز شنبه در خصوص نتایج این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس جمع‌بندی نتایج به دست‌آمده در تمام رده‌های سنی، بدمینتون‌بازان گنبدکاووس مقام اول را از آن خود کردند و ورزشکاران تیم‌های علی‌آباد کتول و رامیان به ترتیب بر سکوی دوم و سوم این دوره از مسابقات جای گرفتند.

 محمدتقی کریمی افزود: در این مسابقات که جمعه شب در گنبدکاووس به پایان رسید، تیم کردکوی به عنوان تیم اخلاق مسابقات انتخاب شد.

 مسابقات دو روزه بدمینتون استان گلستان، جام فجر و یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور ۱۸۳ ورزشکار از شهرستان‌های گنبدکاووس، گرگان، کردکوی، رامیان، آزادشهر، علی آباد، مینودشت، گالیکش، مراوه و کلاله در ۱۰ مرحله برگزار شد.

ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات در گروه‌های سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال، بزرگسالان و پیشکسوتان به مدت دو روز در سالن تخصصی بدمینتون شهید کامرانی گنبدکاووس با هم رقابت‌ کردند.

به گفته رئیس هیات بدمینتون استان گلستان، سالن تخصصی این رشته در گلستان تنها در گنبدکاووس وجود دارد و تلاش داریم با توجه به سطح علاقه‌مندی بر تعداد این سالن‌ها افزوده شود.

۳۶۰ نفر به صورت سازمان یافته در گلستان در رشته بدمینتون فعالیت دارند که بیشترین علاقه‌مندی مربوط به شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس است.

گنبدکاووس که با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان به شمار می‌رود، افزون بر ۹  هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.