در این مسابقات ۱۰۳ بدمینتون‌باز نونهال، نوجوان و جوان شرکت کننده از شهرستان‌های گنبدکاووس، گرگان، کردکوی، رامیان، آزادشهر، علی آباد، مینودشت، گالیکش، مراوه و کلاله با هم رقابت می‌کنند.

به گفته محسن حاجی‌آبادی دبیر هیات بدمینتون گلستان، ۱۵ نفر در گروه سنی زیر ۱۱ سال، ۳۰ نفر زیر ۱۳ سال، ۲۸ نفر زیر ۱۵ سال، ۱۸ نفر زیر ۱۷ سال و ۱۲ نفر زیر ۱۹ سال در رقابت‌های روز نخست شرکت دارند که بیشترین شرکت کننده با حدود ۲۳ نفر مربوط به شهرستان گنبدکاووس است.

وی به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در روز جمعه ۲۵ بهمن نیز بیش از ۳۰ بدمینتون‌باز در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت خواهند کرد.

رییس هیات بدمینتون گلستان نیز گفت: با توجه به اینکه در استان گلستان، سالن تخصصی این رشته تنها در گنبدکاووس وجود دارد، این دوره از مسابقات در این شهرستان در حال برگزاری است.

محمدتقی کریمی گفت: نبود سالن اختصاصی در گرگان و سخت بودن شرایط برای اجاره سالن، مهمترین مشکل فعلی هیات بدمینتون گلستان است و برای برگزاری مسابقات بدمینتون به میزبانی مرکز استان دچار مشکل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ۳۶۰ نفر به صورت سازمان یافته در گلستان در رشته بدمینتون فعالیت دارند که بیشترین علاقه‌مندی مربوط به شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس است.

به گزارش ایرنا گنبدکاووس که با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان به شمار می‌رود، افزون بر ۹  هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.