سیدخلیل حسینی پاسندی روز یکشنبه درهمایش "جُنگ شادی یاوران انقلاب" در جمع دانش‌آموزان دختر ۴۱ مدرسه مقطع ابتدایی شهر گنبدکاووس، اظهار داشت: این برنامه‌ها با رویکرد مدرسه‌محوری و الگوپذیری تربیتی دانش‌آموزان از زندگی شهیدان بویژه سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

وی، برگزاری گفتمان‌های معرفتی دینی، اجتماعی و سیاسی با تاکید بر مسائل ملی، اجرای طرح لاله‌های روشن با رویکرد الگوپذیری از زندگی شهیدان بویژه سردار قاسم سلیمانی با برگزاری دو هزار و ۵۰۰ یادواره شهید دانش‌آموزی در مدارس، برگزاری جشن‌ و جُنگ‌های شادی ویژه پیروزی انقلاب و محافل‌ ادبی مانند شب شعر، خاطره و قصه‌گویی را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر امسال درهمه مدارس استان گلستان ذکر کرد.

حسینی پاسندی اضافه کرد: امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سرودهای انقلابی با مشارکت ۱۳۵۷ نفر از دانش‌آموزان در شهرهای مختلف گلستان  اجرا می‌شود و تشکل‌های دانش‌آموزی هم در کنار دیگر فرهنگیان حضوری فعال در راهپیمایی خواهند داشت.

وی، از اعزام سه هزار و ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دوم گلستان به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور درایام دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: آخرین گروه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی استان، امروز به تعداد ۱۵۶ نفر از گنبدکاووس انجام شد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین از برگزاری برخی گفتمان‌های سیاسی با عنوان "اقتدار حضور" بانگاه مشارکت‌محوری ویژه انتخابات دوم اسفند امسال درمدارس دوره دوم متوسطه این استان خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها که با آغاز دهه فجر شروع شده، تا پایان بهمن ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، در این همایش که مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز حضور داشت، برخی برنامه‌های فرهگی، هنری و ورزشی توسط گروه‌های دانش‌آموزی برای حاضرین برگزار شد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش این شهرستان افزون بر ۸۰ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.