مهران شاهین طبع شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش در دیدار خانگی مقابل شورا و شهرداری قزوین در گرگان اظهار داشت: در چند بازی آینده مقابل رقبای سرسخت و مدعی لیگ به میدان می رویم که تمهیدات لازم را برای پیروزی در این مسابقات اندیشیده ایم.

وی در خصوص پیروزی امروز تیمش گفت: رقیب ما تیمی دونده بود که در برخی لحظات برای ما مشکل ساز شد اما با تلاش بازیکنان بر این مشکل غلبه کرده و روند پیروزی های تیم را ادامه دادیم.

شاهین طبع ادامه داد: اگر سودای باقی ماندن در جمع مدعیان را داریم باید در تمام دیدارها با قوت و توان ظاهر شده و به پیروزی برسیم.

 وی ابراز امیدواری کرد که با رفع مصدومیت  نوید رضایی فر در بازی مقابل مهران پتروشیمی پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام از این بازیکن در ترکیب تیم شهرداری گرگان استفاده شود.

سرمربی تیم شهرداری قزوین نیز در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: بازی در گرگان با حضور تماشاگران این شهر همیشه جذاب است و هنگامی که تیم ها در گرگان به میدان می روند فشار مضاعفی بر روی بازیکنان مهمان وجود دارد.

امیر حمیدی اظهار داشت: داشتن تماشاگران پرشوری مثل هواداران گرگان یک امتیاز ویژه محسوب می شود و این شائبه را به وجود می آورد که در برابر تیم با یک بازیکن بیشتر مسابقه می دهد.

گرگانی‌ها در هفته نهم لیگ برتر دوشنبه ۱۱ آذر در دیداری حساس میهمان تیم مهرام تهران هستند.

شهرداری گرگان تا هفته هشتم این رقابتها هفت برد در کارنامه دارد و با ۱۴ امتیاز و یک‌ بازی کمتر نسبت به پتروشیمی بندرامام در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

بازی شهرداری گرگان در مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته پنجم این رقابت ها برگزار نشده بود.

رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در دور مقدماتی با حضور ۱۴ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

تیم‌ شهرداری گرگان در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر بعد از تیم پالایش نفت آبادان به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.