بهروز نیازی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت که برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات اسبدوانی در گنبدکاووس، اقدامات عمرانی مورد نیاز بویژه در زمینه ترمیم و بهسازی پیست مسابقات انجام شده و هیچ مشکلی برای برگزاری این رخداد ورزشی وجود ندارد.

وی افزود: علاوه بر عملیات عمرانی و آماده سازی پیست مسابقات اسبدوانی، کار ترمیم و بازسازی فنس‌ها و حصار فلزی پیرامون مجموعه سوارکاری گنبدکاووس، راه اندازی سیستم مانیتورینگ با نصب دوربین‌های مداربسته در اتاق‌های فرمان و اطراف مجموعه و اجرای برخی طرح‌های زیباسازی و بهبود فضای سبز مجموعه سوارکاری در حال انجام است.

نیازی اضافه کرد: فعلا برای برخی از فعالیت‌های عمرانی اشاره شده، به جز خرید دوربین‌های مداربسته و طرح‌های زیباسازی مجموعه سوارکاری گنبدکاووس افزون بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: کمیته فنی مسابقات سوارکاری گنبدکاووس فعلا برای برگزاری ۲۲ هفته مسابقه در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برنامه‌ریزی کرده و کار ثبت نام از اسب‌های شرکت کننده در هفته اول و دوم این مسابقات که در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ( ۲۳ و ۲۴ آبان) برگزار می‌شود، از امروز آغاز شده است.

مسابقات اسبدوانی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مجموعه‌های سوارکاری در کشور است، هرساله در دو فصل بهار و پاییز باحضور خیل عظیم علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته سوارکاری و مسابقات اسبدوانی علاقه‌مندان زیادی در بین مردم این دیار بویژه ترکمن‌ها دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.