مهرداد کمانگری پیش از ظهر امروز شنبه در همایش بیمه سلامت استان اظهار داشت: از میان مجموع گیرندگان خدمات درمانی بیمه سلامت استان، یک هزار و ۷۰۰ نفر بیمار خاص هستند که تلاش می کنیم به دلیل حساسیت فراوان روند درمانی آن ها، ارایه خدمت به این افراد با سرعت و کیفیت فراوان همراه باشد.

وی از هم استانی ها که تحت پوشش بیمه نیستند خواست از فرصت پیش بینی شده قانونی شش ماهه استفاده کرده و با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و قرار گرفتن تحت پوشش بیمه سلامت، از خدمات درمانی بهره مند شوند.

سرپرست بیمه سلامت گلستان ادامه داد: از نیمه دوم آبان به مدت ۶ ماه افرادی که بیمه نیستند با مراجعه به دفاتر و نمایندگی بیمه سلامت و ۲۷ دفتر پیشخوان طرف قرارداد می توانند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

مدیرکل خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت هم در این مراسم گفت : با رفع همپوشانی و غرابلگری در ارایه خدمات رایگان بیمه سلامت و استحقاق سنجی، زیان انباشه سازمان تا ۵۰ درصد کاهش یافت.

حنان حاجی محمودی اظهار داشت : طبق آمار حدود ۱۰ درصد مردم کشور تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند که دولت موظف است این افراد را از طریق آزمون وسع تحت پوشش بیمه همگانی قرار دهد.

در پایان این همایش از فعالان حوزه بیمه سلامت استان تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.