به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مردم گنبدکاووس اظهار داشت: اولیای دانشآموزان همواره بایستی پیگیر مسائل آموزشی و پرورشی فرزند خود و ارتباط او با دوستانش در مدرسه باشند در غیر این صورت ممکن است فرزندشان ناخودآگاه در دام آسیب‌های اجتماعی بیفتد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش زیادی می‌کنند با برنامه‌های ضد فرهنگی و دینی، نسل جوان ما را از ارزش‌ها و فرهنگ اصیل اسلامی دور کنند که باید مراقب این توطئه خطرناک دشمنان باشیم.

حجت‌الاسلام نوری به ۲۶ مهر، آغاز هفته تربیت بدنی نیز اشاره کرد و گفت: توجه به ورزش بویژه ورزش همگانی سبب افرایش تندرستی و سلامت افراد جامعه می‌شود که بایستی مورد توجه متولیان و نیز گروه‌های مختلف مردم قرار گیرد.

وی همچنین با گرامیداشت برخی مناسبت‌ها از جمله روز ملی استاندارد، روز عصای سفید و روز صادرات، به موقعیت جفرافیایی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت که این موقعیت که از آن به عنوان چهارراه ارتباطی کشورهای شرق و غرب نام برده می‌شود و ظرفیت‌های بسیار خوب جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف، فرصت مناسبی برای توسعه صادرات و ترانزیت کالا است که بایستی با حمایت متولیان از این موقعیت به نحو احس استفاده شود.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با تسلیت در پیش بودن اربعین حسینی گفت: این حرکت عظیم فرهنگی که جزو شعائر الهی است، عشق به امام حسین (ع) را در بین همه آزادگان جهان ایجاد کرده و شاهد حضور چند ده میلیون انسان آزاده از ادیان مختلف و از سراسر جهان در این پیاده‌روی بزرگ هستیم.

حجت‌الاسلام نوری باتاکید برضرورت زنده نگهداشتن مراسم اربعین حسینی و عزاداری‌های امام حسین (ع) درجامعه اسلامی، گفت: دشمنان به دنبال وارد کردن شبهه به این عزاداری‌ها و ایجاد اختلاف بین مسلمانان است که بایستی مراقب باشیم.

وی همچنین با اشاره به دستگیری روح الله زم سرشبکه کانال معاند آمد نیوز و با قدردانی از نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: این دستگیری صرفا دستگیری یک فعال رسانه‌ای ضدانقلاب نبود بلکه این فرد حلقه ارتباط یک شبکه جاسوسی است که انشاالله ابعاد مختلف آن در آینده به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: دستگیری این فرد همچنین قدرت برتر نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی را در منطقه به رخ جهانیان کشاند و شکست دیگری در پرونده سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی استکبار جهانی ثبت کرد.

وی که رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گلستان نیز می‌باشد همچنین از برخورد قاطع ناجا با ارازل و اوباش خبر داد و گفت: نیروی انتظامی خود را خادم مردم می‌داند و از گروه‌های مختلف مردم می خواهد تا در این حرکت و دیگر ماموریت‌ها از فرزندان خود در ناجا پشتیبانی نمایند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.