به گزارش ایرنا، محمودرضا دنکوب روز چهارشنبه در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز گنبدکاووس اظهارداشت: در این مدت ۱۴۶ فقره پرونده قاچاق انواع کالا از جمله چوب جنگلی، لوازم خانگی، فرآورده‌های نفتی، سیگار، دارو، قرص ترامادول، موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی‌سی، لوازم آرایشی، پوشاک، پارچه و یک تریلی کاغذ ‌A۴،  شکلات و نوشابه انرژی‌زا در تعزیرات حکومتی گنبدکاووس تشکیل شد.

وی افزود: در مجموع ۱۱۵ پرونده قاچاق کالا مختومه و متخلفان به پرداخت حدود ۱۰ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند و ۳۱ پرونده در دست رسیدگی قرار دارد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تمام کالاهای قاچاق کشف شده با هماهنگی تعزیرات حکومتی به انبار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مرکز استان در گرگان تحویل داده می‌شود.

نماینده اداره جهاد کشاورزی گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره وجود چهار هزار و ۸۰۰ تراکتور در این شهرستان گفت: تاکنون هزار و ۹۵۰ تراکتور توسط صاحبان آن و هزار و ۳۵۰ تراکتور از مبدا کارخانه پلاک‌گذاری شده و پرونده پلاک‌گذاری برای هزار و ۵۰۰ تراکتور فاقد پلاک تشکیل و آماده بازدید کارشناس پلیس راهور است.   

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: چناچه تراکتوری بدون پلاک باشد احتمال توزیع خارج از شبکه سوخت برای آنها متصور است و لازم است در پلاک‌گذاری تراکتورها تسریع شود.

هادی قزل‌سفلی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شرکت نفت ۴۷ گشت مشترک با صنعت و معدن و جهاد کشاورزی و ۲۲۷ گشت اختصاصی انجام داده و ۱۳۳ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه را کشف و همچنین هزار و ۵۴۰ لیتر بنزین نیز توسط نیروی انتظامی کشف و با دستور قضایی در انبار شرکت نفت گنبدکاووس تخلیه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس نیز در این نشست بر همکاری بیشتر مسئولان برای حل مشکلات تاکید و با اشاره به توقف جلسه‌های کمیته‌های فرعی کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان گفت: این نشست‌ها باید با حضور روسای کمیته‌ها و کارشناسان به صورت مداوم برگزار شود.

فرزانه جعفری از شهرداری خواست همانند سابق همکاری لازم را در تامین خودرو برای حمل کالاهای قاچاق کشف شده به انبار سازمان اموال تملیکی استان داشته باشند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.