به گزارش ایرنا، حمیدرضا چوبداری در مراسم تکریم و معارفه معاونان فرمانداری گنبدکاووس که روز یکشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: با توجه به قرار گرفتن در سال انتخابات تلاش شده با نظر فرماندار گنبدکاووس افرادی زبده و توانمند به عنوان معاونان فرمانداری این شهرستان انتخاب شوند و امیدواریم بتوانند با مدیریت فرماندار، شرایط مطلوب‌تر را برای بهبود وضعیت معیشت مردم این شهرستان رقم بزنند.

وی با اشاره به در دست بررسی و اجرا قرار داشتن اقداماتی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: هیچ اقدامی موثرتر از تلاش برای بهبود وضعیت معیشت مردم نخواهد بود؛ همه می‌دانیم در چه شرایطی هستیم و به طور قطع تلاش‌هایمان باید در راستا افزایش همراهی و همدلی در سطح شهرستان باشد.

 مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان افزود: جامعه جهانی امروز گرفتار ایجاد انشقاق در حوزه نظم نوین جهانی با بازیگری کشورهای اروپایی و در راس آنها آمریکای جنایتکار شده و ایران هم به عنوان راس جبهه مقاومت در عرصه جهانی در حال بازیگری است.

وی افزود: آنچه ایران را از سایر مدعیان مبارزه با استکبار جهانی متفاوت می کند، داشتن آرمان‌هایی مبتنی بر آموزه‌های اسلام، رهبری هوشمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری و صبر و استقامت همه مسئولان و مدیران در مقابله با فشارهای دشمنان است.

چوبداری ادامه داد: مدیران و مسئولان کشور در هر پست و جایگاهی که قراردارند بایستی با فهم و درک مناسب از اوضاع، به تثبیت اموری بپردازند که به آنان محول شده است.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار داشت: در چندماه گذشته به دلایل مختلف از جمله خالی بودن پست‌های معاونت، شرایط خوبی در اداره امور نداشتیم ولی با این وجود تلاش‌ها بر اجرای امور به بهترین شکل بود.

عبدالقدیر کریمی افزود: افراد جدیدی را برای مسئولیت در پست‌های خالی معاونت فرمانداری گنبدکاووس معرفی کردیم که با موافقت و حکم استاندار، امروز مراسم معارفه معاونان جدید و تکریم معاونان سابق و در کنار آن معرفی سرپرست چند حوزه مسئولیتی فرمانداری برگزار شد.

وی ادامه داد: گنبدکاووس با توجه به ظرفیت‌های بالا در بخش های مختلف شایسته بهترین‌هاست به عنوان نمونه در سال‌های ۹۶، ۹۷ و نیمه نخست ۹۸ در حوزه اقتصادی با تمرکز سرمایه گذاری بخش خصوصی بهترین شهرستان استان گلستان شناخته شده است.

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های زیادش برای جلوگیری از تغییر معاونان سابق فرمانداری گفت: این افراد توانمندی خود را در دوران خدمت به خوبی نشان دادند و با توجه به تصمیم مدیران ارشد استان، مشکلات شخصی و برخی ملاحظات از مسئولیت‌های خود جدا شدند که امیدواریم هرکجا و در هر مسئولیتی همچنان موفق عمل کنند.

به گزارش ایرنا، با حکم استاندار گلستان، فرزانه جعفری به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و محمدجان پاشی‌زاده  و علی‌اکبر برآبادی به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس معرفی و از زحمات فرهاد شیبک،احمد دستمرد و ناصر باقری معاونان سابق فرمانداری ویژه گنبدکاووس قدردانی شد.

در مراسم امروز حنیفه عصمتی، ندا کوهستانی و خلیل فارسیانی نیز با حکم فرماندار ویژه گنبدکاووس به عنوان سرپرست اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرپرست حوزه عمرانی و سرپرست اداره اقتصادی فرمانداری معرفی شدند.

۳۰۴۲ /۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.