مدیر امور نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان گفت: در استان گلستان، صاحب مدرن ترین مرکز نمایشگاهی در شمال کشور هستیم.

مهندس سیدرضا قندیلی در گفت وگو با ایسنا-منطقه گلستان با اشاره به مزیت های نمایشگاه بین المللی گلستان، گفت: دسترسی به فرودگاه، ترمینال های مسافربری، ترانزیت دریایی و راه آهن و همچنین قرار گرفتن در جاده آسیایی از مزیت های عمده این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه سایت اینترنتی این نمایشگاه کاملا استاندارد است، افزود: نمایشگاه های بین المللی گلستان عضو انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی است. گلستان به عنوان پنجمین استان کشور به عضویت این انجمن در آمد و در حال حاضر تنها هفت استان کشور عضو این انجمن هستند.

 مدیر امور نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان بیان کرد: هرچه بیشتر بتوانیم ظرفیت ها و مزیت هایمان را نشان دهیم، مشارکت در نمایشگاه بیشتر می شود.

قندیلی با بیان اینکه به علم صنعت نمایشگاهی توجه زیادی نشده است، تصریح کرد: در دنیا تنها دو مرکز آموزش صنعت نمایشگاهی در آلمان و ایتالیا داریم و پذیرش دانشجو در آنها نیز محدود است.



وی با اشاره به مزیت های حضور فعالین اقتصادی در نمایشگاه، خاطرنشان کرد: نمایشگاه، نرخ سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات را هفت برابر کاهش می دهد.

قندیلی با بیان اینکه آینده، مختص گروه های دانش بنیان و استارتاپ هاست، گفت: به دنبال این هستیم که در هر نمایشگاه چند استارتاپ را در حوزه مربوط به نمایشگاه داشته باشیم و چند گروه دانش بنیان را نیز دعوت کنیم. برای رشد کشور باید به این گروه ها بها داد.
مهندس یزدی مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان به همراه مهندس قندیلی از جهاد دانشگاهی واحد گلستان، خبرگزاری ایسنا و مرکز افکارسنجی ایسپا بازدید کردند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.