علیرضا مجاهدی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: پارسال از مجموع شرکت کنندگان گنبدی دراین جشنواره فرهنگی، 26 نفر موفق به کسب مقام شدند.
وی با اشاره به آغاز نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از اول اردیبهشت امسال گفت: مهلت شرکت در این جشنواره پایان خرداد 98 است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی و ثبت نام به نشانی www.razavi.iranpl.ir در این رخداد فرهنگی شرکت نمایند.
مجاهدی راد اضافه کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره پاک ائمه اطهار (ع) بالاخص امام رضا(ع) برگزار می شود.
وی، آشنایی با سیره زندگی حضرت معصومه (س)، حضرت احمد بن موسی (ع) و امام جواد (ع) را از دیگر اهداف نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اعلام کرد و گفت: برای شرکت در این دوره 12 کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال معرفی شده است.
رییس اداره کتابخانه های عمومی گنبدکاووس ادامه داد: این جشنواره فرهنگی در دو بخش فردی و خانوادگی و به دو شیوه مکتوب و الکترونیکی برگزار می شود.
به گفته وی، برای شرکت به شیوه مکتوب علاقه مندان می توانند به کتابخانه های عمومی شهرستان و برای شرکت به شیوه الکترونیکی نیز می بایست به نشانی اعلام شده فوق، مراجعه نمایند.
مجاهدی راد اضافه کرد: 'کبوترها و آهوها، سیره تقوی، امام رضا (ع)، هشت قصه از امام جواد (ع)، با کبوترهای گنبد، درختی که بال درآورد، فاطمه و فاطمه، فصل فیروزه، مهارت های ارتباط موثر در سیره امام رضا (ع)، راز آن بوی شگفت، ابوالفضل نهضت رضوی و درّ عصمت' نام 12 کتاب نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی است.
هم اکنون شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان، چهار کتابخانه عمومی با 59 هزار و 26 جلد کتاب و 5235 عضو فعال دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.