به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا سرپرست استانداری گلستان در این مراسم گفت: بدشانسی مانع قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور شد اما عنوان نایب قهرمانی کشور هم مقام ارزشمند و قابل تحسینی است.
میرمحمد غراوی اظهار داشت: امیدواریم باخت های این تیم، پل پیروزی در عرصه های مهم و مسیری تازه برای دست یابی به موفقیت های بیشتر باشد.
سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی بهتر تلاش می کنیم روند حمایت از تیم دیگر ادامه داشته باشد و حامیان مالی بتوانند بسکتبال گرگان را برای حضوری قوی تر در رقابت های غرب آسیا پشتیبانی کنند.
شهردار گرگان هم در این مراسم از موافقت اعضای شورای شهر و پیش بینی بودجه 25 میلیارد ریالی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل آینده لیگ برتر خبر داد.
عبدالرضا دادبود اظهار داشت: این بودجه تفاوتی با اعتبار فصل قبل ندارد و بدون شک با نرخ تورم فعلی فقط می تواند تامین کننده بخشی از هزینه های تیم است.
وی بیان کرد: با توجه به کسب عنوان نائب قهرمانی و راهیابی به رقابت های غرب آسیا، حامیان مالی زیادی به کمک این تیم آمده و می توان به کاهش این فاصله اعتباری امیدوار بود.
شهردار گرگان گفت: در ابتدای فصل قبل وعده دادیم در صورت کسب عنوان و رضایت از عملکرد تیم، حمایت از تیم ادامه داشته باشد و حالا که کادر فنی، مجموعه تیم و بازیکنان به قول خود عمل کرده اند، ما نیز به تعهدات خود برای فصل جدید پایبند می مانیم.
وی بر ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم گرگان تاکید کرد و گفت: حمایت همه جانبه از تیم بسکتبال شهرداری گرگان باعث شور اجتماعی، تقویت بنیه ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی می شود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم در این مراسم گفت: با بودجه فصل گذشته تیم باور حضور شهرداری در فینال دشوار بود اما تعصب و غیرت بازیکنان در کنار حمایت های تماشاگران با همراهی مسئولان شهری و استانی سبب درخشش تیم و کسب عنوان نایب قهرمانی شد.
حمیدرضا کلاسنگیانی اظهار داشت: بازیکنان تلاش زیادی کردند تا قهرمانی را به مردم هدیه دهند اما با وجود تلاش مضاعف از پس تیم قدرتمند نفت آبادان بر نیامدند.
وی افزود: اگر می خواهیم سال بعد عنوان نائب قهرمانی را ارتقا داده و بر بام بسکتبال ایران قرار بگیریم باید حمایت های مادی و معنوی از این تیم بیشتر از قبل افزایش یابد.
کلاسنگیانی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان شهری و مجموعه مدیریت گلستان، بودجه تیم را برای فصل آینده افزایش دهند.
بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم در این مراسم گفت: مردم ایران و گلستان برخلاف تصوراتم ، بسیار مهربان و خونگرم هستم و در زمان بازگشت به کشورم، پیام مهربانی و برادری این مردم را منتقل خواهم کرد.
پری پتی افزود: در گرگان مردم به معنای واقعی من را دوست دارند و آنها کمک کردند تا کلمات زیبایی همچون 'ببخشید' که کارکردی برای جبران اشتباهات دارد، یاد بگیرم و الان می گویم ببخشید که نتوانستیم جام قهرمانی را از آبادان به گرگان بیاوریم.
بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گفت که در گرگان احساس راحتی و آرامش دارد و بدون شک سال آینده در گرگان بازی خواهد کرد.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.