به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار تیم شهرداری در کوارترهای اول و چهارم با نتایج 14 بر 11 و 19 بر 17 میزبان خود را شکست داد، اما در کوارترهای دوم و سوم با نتایج 10 بر 13 و 17 بر 12 بازی را واگذار کرد.
حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم گرگان در غیاب بابک نظافت کاپیتان تیم از روی نیکمت یاران خود را با ترکیب اولیه مبین شیخی، پری پتی، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد و نیکولا دراگوئیچ در برابر یاران هماد سامری سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با ترکیب اولیه آرن داودی، سعید داورپناه (کاپیتان)، رسول مظفری، مایک مازیار رستم پور و محمد حسن زاده قرار داد.
در این بازی پری پتی و حامد سهراب نژاد بازیکنان تیم شهرداری به ترتیب با کسب 15 امتیاز و تاثیرگذاری 17، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان این دیدار شناخته شدند.
همچنین سعید داورپناه و رسول مظفری بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان به ترتیب با 14 امتیاز و اثرگذاری 16، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم خود لقب گرفتند.
قضاوت این دیدار را رضا جوادی به عنوان سرداور به همراه جعفر محمدپور و جواد مرادی به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت محمد متین برعهده داشتند.
تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان که به ترتیب به عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ برتر دست یافتند، جواز حضور در رقابت های باشگاه های غرب آسیا را به دست آوردند.
تیم های پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران که در نیمه نهایی مغلوب تیم های پالایش نفت و شهرداری شده بودند، با موافقت مدیران باشگاه های خود و درخواست از فدراسیون به عنوان سوم مشترک دست یافتند.
تیم پالایش نفت آبادان سومین حضور خود در فینال را در مدت چهار سال حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، تجربه کرد که در 2 دوره پیشین به مقام نائب قهرمانی دست یافته بود.
شهرداری گرگان نیز در اولین سال حضورش در قهرمانی باشگاه های ایران که با نام شاهین حضور داشت، به مقام نائب قهرمانی دست یافته بود و در سال های 79 و 81 نیز توانسته بود به فینال قهرمانی کشور راه یابد که در آن 2 سال هم از دستیابی به کاپ قهرمانی محروم شد و نائب قهرمانی را از آن خود کرد و امسال نیز برای چهارمین بار به مقام نائب قهرمانی قناعت کرد.
فینال رقابت های لیگ برتر به صورت سه برد از پنج بازی بود که تیم پالایش نفت آبادان در بازی اول روز جمعه گذشته در گرگان با نتیجه 67 بر 62 شهرداری را مغلوب کرده بود و در بازی دوم روز شنبه قبل در گرگان با نتیجه 81 بر 79 بازی را واگذار کرد.
دیدار سوم 2 تیم روز گذشته در آبادان برگزار شد که پالایش نفت با نتیجه 99 بر 74 شهرداری را شکست داد و امروز هم به سومین پیروزی خود با نتیجه 58 بر 55 از مجموع چهار دیدار دست یافت.
3014
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.