به گزارش خبرنگار ایرنا هماد سامری بعد از دیدار تیم های شهرداری گرگان و پالایش نفت که با نتیجه 67 بر 63 به سود آبادان پایان یافت، اظهار داشت: 2 تیم بازی تماشاگر پسندی ارائه دادند و باید در وهله اول به مردم گرگان به عنوان سرمایه های بی بدیل بسکتبال ایران تبریک گفت.
وی اضافه کرد: پیش بینی می کردیم که بازی سختی داشته باشیم و در شبی که پرتاب های گرگان دقت و تمرکز لازم از سوی بازیکنان را نداشت بهترین فرصت برای کسب نتیجه به سود تیم ما بود.
وی عنوان کرد: از آنجایی که این بازی برای ما حیاتی بود توانستیم از فرصت ها بهترین استفاده را ببریم اما در سایه این برد نباید از بازی های دیگر غفلت کنیم زیرا قهرمان لیگ برتر باید برنده سه بازی باشد.
سرمربی نفت در خصوص دیدار دوم 2 تیم که فردا برگزار می شود، گفت: فکر نمی کنم نتیجه قابل پیش بینی باشد و هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی آید و فینالیست ها تلاش و کوشش بیشتری برای کسب جام قهرمانی خواهند کرد.
سامری در خصوص هواداران گرگان اظهار داشت: به عنوان یک هوادار بسکتبال افتخار می کنم که امشب در جمع مردم گرگان بودم که از گذشته بسیار بهتر شده اند و به خیلی تیم ها و تماشاگرها حتی در رشته های دیگر درس ادب، اخلاق و معرفت دادند.
وی تصریح کرد: باید این حرف را روز آخر زد اما امروز می گویم که قهرمانی شایسته و برازنده هر 2 تیم است؛ آنها کار ارزشمندی را انجام دادند که به فینال رسیدند.
وی در خصوص کسب مقام سوم مشترک 2 تیم پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران گفت: مقام سوم مشترک در کشتی و کاراته را دیده بودیم اما در بسکتبال برای اولین بار است که این کار انجام می شود و در مجموع نظر خاصی ندارم.
همچنین سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازیکنان ما تمرکز لازم را در این بازی نداشتند و باید برای فردا ریکاوری مناسبی انجام دهیم.
حمیدرضا کلاسنگیانی عنوان کرد: بازیکنان ما تا لحظه آخر بازی را دنبال کردند و در مواقعی به حریف نزدیک شدیم اما تمرکز لازم در پرتاب های آخر در تیم نبود و توپ ها به ثمر نرسید.
وی بیان کرد: بازی اول بود نباید ناامید شویم زیرا می توانیم به بازی پنجم برسانیم و چهار بازی دیگر در پیش داریم.
وی اظهار کرد: نقاط ضعف این بازی را امشب بررسی و به بازیکنان گوشزد می کنیم تا فردا شاهد تکرار آن نباشیم.
سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان افزود: همه بازیکنان ممکن است روزی افت داشته باشند و پتی (بازیکن آمریکایی) امروز در این شرایط قرار گرفت اما هیچ بازیکن مصدومی در تیم نداریم که بخواهیم نگران باشیم.
کلاسنگیانی گفت: ما نسبت به هر بازی امیدوار هستیم و از پیش بازنده نیستیم و سعی خواهیم کرد تا جواب این حضور و شور و اشتیاق مردم که از ساعت ها قبل در سالن حضور داشتند را بدهیم.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.