این ورزشکار مراغه ای روز چهارشنبه درحاشیه اهدای مدال هایش به سیل زدگان گلستان در گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا گفت: وقتی خبر جاری شدن سیل در این استان و مناطق ترکمن نشین آن را شنیدم، بسیار متاثر شده و تصمیم گرفتم به کمک به هموطنان خود بیایم.
قلی زاده افزود: براین اساس و با مشورت مربی ام 'مهدی صادقی' تصمیم گرفیتم که سه مدال طلا، نقره و برنز که از مسابقات کشوری در دو رشته کشتی و قویترین مردان ایران به دست آورده بودم را تقدیم سیل زدگان گلستان نمایم.
وی، ابراز همدردی با سیل زگان، سهیم شدن در آلام و کمک به آنان را مهمترین هدف خود از این اقدام انسان دوستانه برشمرد و اضافه کرد: همچنین با کمک و همراهی جامعه ورزش مراغه، برخی اقلام خوراکی و بهداشتی مورد نیاز آسیب دیدگان این خطه جمع آوری و به مردم سیل زده اهدا شد.
نایب قهرمان کشتی ایران تصریح کرد: آب بسته بندی شده، نان، تن ماهی، انواع کنسرو، وسایل بهداشتی و دارو از مهمترین اقلام جمع آوری شده و اهدایی جامعه ورزش شهرستان مراغه به سیل زدگان استان گلستان است.
به گفته عضو قویترین مردان ایران، ارزش اقلام اهدایی جامعه ورزش مراغه به سیل زدگان گلستان که با یک دستگاه کامیون به گنبدکاووس منتقل و در اختیار تشکل مردمی برای توزیع بین سیل زدگان قرار گرفت، حدود 200 میلیون ریال است.
تصمیم گیری برای سه مدال اهدایی این ورزشکار نوعدست مراغه ای که ارزش معنوی دارد، توسط متولیان تشکل مردمی جمع آوری کمک برای سیل زدگان گلستان به آینده موکول شد.
به گزارش ایرنا، استان گلستان در آخرین روزهای سال 97 با بارندگی بسیار شدید که در برخی مناطق آن بی سابقه بود، مواجه شد و در اثر آن بسیاری از شهرها و روستاهای این استان بویژه در سه شهرستان گنبدکاووس، آق قلا و گُمیشان دچار سیل، آبگرفتگی گسترده منازل و آسیب جدی به بخش های مختلف شدند.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.