در این اطلاعیه که استانداری گلستان نسخه ای از آن را یکشنبه شب در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان قرار داد؛ آمده است؛ حسب دستور غراوی سرپرست استانداری و پیرو مصوبه ۱۲شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با توجه شرایط اضطراری برای منطقه و احتمال وقوع بارش و باد شدید به منظور آمادگی مقابله با حوادث احتمالی دستگاههای اجرایی، سازمانهای عمومی، نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی استان و کلیه عوامل اداری و مدیریتی تحت امر به همراه تجهیزات و امکانات اداری و مدیریتی موظف به حضور در محل کار در روزهای ۱۲ تا ۱۴ فروردین هستند.
همچنین تمام مرخصی های مدیران کل، معاونین، نیروهای ستادی و عملیاتی همه دستگاه های اجرایی استان گلستان لغو و با درخواست های جدید موافقت نمی شود.
اطلاعیه مزبور خاطرنشان کرده است؛ با توجه به شرایط نامساعد جوی و وجود بحران سیلاب در استان گلستان همه دستگاه ها، ارگان ها، نهادها و سازمان ها با تمامی امکانات و تجهیزات در آماده باش هستند.
استان گلستان از 27 اسفند 97 با بارندگی و سرریز شدن سدهای منطقه و طغیان رودخانه ها دچار سیلاب و بحران شده و این وضعیت بویژه در شهرهای گمیشان و آق قلا ادامه دارد.
در همین پیوند هواشناسی گلستان با پیش بینی بارندگی در اغلب نقاط استان گلستان نسبت به جاری شدن برفاب (ذوب برف در ارتفاعات به سبب گرما و باران) در منطقه هشدار داده است.
هم اکنون بارندگی در اغلب نقاط استان گلستان جریان دارد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.