به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند محمد امین صفری روز یکشنبه درآیین بزرگداشت دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی و نکوداشت خاطره جان باختگان حوادث سیل اخیر در مسجد جامع کلاله افزود: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب که با تحمل سختی بسیار آن را محقق کردند، با حضور در یک همه پرسی تاریخی و برای تحقق آرمان های والای شهیدان، به استقرار جمهوری اسلامی در کشور رأی دادند.
وی در این آیین که با حضور فرماندارکلاله، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم کلاله برگزار شد، افزود: خداوند در 12 فروردین سال 58 نعمت بزرگی را در قالب شجره طیبه به مردم هدیه کرد که باید برای حفظ این نعمت بزرگ تلاش نموده و پیوسته شکرگزار خداوند باشیم.
امام جمعه شهرفراغی کلاله افزود: شکل گیری جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بارقه امید را در دل مظلومان جهان به وجود آورد و زمینه نگرانی مستکبران جهان را فراهم کرد.
آخوند صفری تصریح کرد: 12 فروردین، توطئه های دشمنان را از میان برد و کسانی را که حکومتِ جمهوری را بی اسلام می خواستند، به کناری افکند.
امام جمعه شهر فراغی کلاله با اشاره به جاری شدن سیلاب درجای جای استان گلستان و مناطق مختلف کشورمان، جان باختن جمعی از هموطنان در این حوادث را تسلیت گفت و افزود: در مقابل بروز مشکلات و از دست دادن عزیزان، بایستی صبور باشیم که خداوند با صابران است.
درادامه این آیین، قاریان و شرکت کنندگان در مراسم، برای شادی روح شهدای انقلاب اسلامی همچنین جان باختگان حادثه سیل اخیر درکشورمان به قرائت فاتحه و تلاوت آیاتی چنداز کلام الله مجید پرداختند.
شهرستان کلاله با بیش از130هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.