سرهنگ دوم علی عبدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر دسترسی به گمیشان از محل پل خواجه نفس به دلیل آب ناشی از سیلاب مسدود بوده، همچنین جاده روستای یساقی به شهر بندرترکمن در محل پل قره سو تخریب و امکان تردد از آن وجود ندارد.
به گفته وی، جاده های دسترسی به آق قلا و روستای عطاآباد این شهرستان نیز به دلیل سیلاب مسدود است و تنها خودروهای امداد رسانی امکان تردد دارند.
فرمانده پلیس راه گلستان گفت: جاده خوش ییلاق (آزادشهر- شاهرود) به علت ریزش کوه در اوایل سال جاری مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی آن همچنان ادامه دارد.
سرهنگ عبدی افزود: جاده گرگان (مرکز استان گلستان) به آق قلا در حوالی روستای شورحیات به علت کندن جاده برای عبور آب و نصب پل موقت مسدود بوده و تنها از یک طرف مسیر خودروهای امداد رسان امکان تردد می کنند.
وی با بیان اینکه در مسیرهای توسکستان (گرگان به شاهرود) و پارک ملی گلستان در شرق استان هم اینک شاهد بارش باران هستیم، تصریح کرد: جاده توسکستان باز بوده اما،با توجه به لغزنده بودن جاده و ادامه بارش ها، رانندگان احتیاط کنند.
بارش های اواخر سال 97 و ادامه آن در سال جاری باعث طغیان برخی رودخانه ها و سرریز شدن سدها در استان گلستان و آبگرفتگی و سیلاب در بسیاری از مناطق شهری و روستایی استان بویژه در شرق، شمال و غرب آن شده است.
3014/1648/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.