به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی‌ ارتش، امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی افزود: با توجه به باران شدید و طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی منازل و سرمای شدید مردم منطقه نیاز به سلامت روحی و جسمی دارند و برپایی بیمارستان صحرایی می تواند نقش مهمی در سلامت خانواده ها ایفا کند.
بابلی اظهار داشت: از پنجم فروردین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش در شهرستان آق قلا در سالن ورزشی کوثر با تجهیزات کامل پزشکی و کادر مجرب برپا می شود.
رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا با بیان اینکه بیمارستان 560 نزاجا در گرگان با آمادگی کامل در خدمت مردم خواهد بود اضافه کرد: پس از تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ حیدری مبنی بر امداد رسانی نیروها به مردم حادثه دیده، اداره بهداشت و درمان نزاجا با برپایی بیمارستان صحرایی تا پایان مراحل امدادی نیروها در خدمت مردم خواهد بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر ویزیت رایگان در کمپ اضطرار موقت در شهرستان آق قلا برپا شده و نیازهای پزشکی سیلزدگان با حضور کادر درمانی مجرب تامین می شود.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راه ها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته است.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.