به گزارش خبرنکار ایرنا، حجت الاسلام قمی و هیات همراه در بدو ورود به گنبد، در محله مدرسی و افغان آباد این شهر که ار محلات حاشیه ای، محروم و آسیب پذیر است، حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم سیلزده را مورد بررسی قرار داد.
نماینده رهبر معظم انقلاب با حضور در بین سیلزدگان، ضمن صحبت و ابراز همدردی با مردم، گلایه ها و انتقادهای آنان از وضعیت خدمات رسانی را نیز مورد توجه قرار داد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه حضور خود در بین مردم آسیب دیده از سیل، با حضور در مدرسه کمک جعفربای گنبد که به عنوان مکان اسکان موقت سیلزدگان گنبد تجهیز شده از نزدیک با نحوه خدمات رسانی به آسیب دیدگان از سیل آشنا شد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه حضور خود در گنبد، به بخش شمالی شهر رفته و ضمن بازدید از پل آخوندآباد، از نزدیک با مردم این منطقه دیدار و با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد.
در دیدارهای مردمی حجت الاسلام قمی با مردم، وی به عنوان نماینده رهبری ضمن تقدیر از صبورری مردم و دعوت آنها به آرامش، نسبت به پیگیری و حل مشکلات و مسائل آنان قول مساعد داد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران نیز ضمن تاکید بر کمک رسانی به مردم سیلزده، گفت: در حال حاضر و با کمک های انجام شده، افرادی که منازل آنها قابل سکونت نبوده، اسکان موقت داده شده اند و شرایط اولیه و ضروری برای زندگی آنان تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: بازگرداندن زندگی مردم به شرایط قبل از سیل، قدری زمان می برد و بایستی هم مردم مقداری تحمل داشته باشند و هم در ارائه کمک های حاکمیتی و مردمی به سیلزدگان تسریع شود.
به گزارش ایرنا، نماینده رهبر معظم انقلاب پس از بازدید از مناطق سیلزده شهر گنبد و آشنایی با وضعیت سیلزدگان، برای بررسی دقیقتر اوضاع شهرستان گنبدکاووس در نشست با مسئولین در فرمانداری این شهرستان حضور یافته است.
به گزارش ایرنا، در پی بارش های شدید چند روز گذشته، حدود 25 درصد از شهر گنبد دچار سیلاب شد که با فروکش کردن طغیان گرگانرود و پسرفت آب های وارد شده به شهر و منازل مردم، این شهر امروز(پنجشنبه) از سیلاب تخلیه شد و زندگی مردم تقریبا به حالت عادی برگشته است.
با رفع بحران از شهر گنبد، هم اینک بسیاری از روستاهای حاشیه رودخانه شهرستان گنبدکاووس درگیر سیل و مشکلات ناشی از آن هستند.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.