معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان در همین پیوند به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه مقارن ساعت 12 سه شنبه در معبر ورودی شرق گرگان حوالی روستای نومل رخ داد.
علی بهرامی افزود: راننده خودرو پژوی 405 که در محور شرق - غرب به مقصد گرگان در حرکت بود به سبب رعایت نکردن سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو به شانه خاکی منحرف و با دو مامور پلیس راه که در حال انجام وظیفه بودند، برخورد کرد.
وی اظهار داشت: راننده پژو پس از ورود به شانه خاکی و برخورد با دو مامور در ادامه به خودرو پلیس راه و درختان کنار جاده برخورد و متوقف شد.
بهرامی با تاکید بر غیر عمدی بودن حادثه بروز سوانح رانندگی را برای هر قشر و گروهی محتمل دانست و گفت: ماموران خدوم پلیس راه نیز از این قائده مستثنی نیستند.
وی اظهار داشت: در بررسی اولیه علت وقوع این سانحه رانندگی انحراف به راست ناشی از بی مبالاتی راننده پژو در رعایت قوانین رانندگی عنوان شده است.
سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان نیز گفت: جراحت وارده به یکی از مامورین پلیس راه و راننده خودرو 405 به مراتب شدید تر از نفر سوم است و هر سه نفر مصدوم به بیمارستان 5 آذر گرگان منتقل شدند.
پارسال 16 هزار سانحه رانندگی در گلستان رخ داد که 400 نفر از مصدومان این سوانح جان خود را از دست دادند.
از مجموع فوت شدگان سوانح رانندگی گلستان در سال گذشته 74 نفر در محل حادثه، 64 نفر در حین انتقال به مراکز درمانی و بقیه در بیمارستان ها جان باختند.
7333/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.