به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، مدیرعامل کانون حامیان بیماران سرطانی و صعب العلاج مهر گلستان شامگاه دوشنبه در این همایش گفت : سرطان یک بیماری پرهزینه است اما حضور خیران نیک اندیش و کمک های مداوم آن ها تحمل این بیماری را آسان می کند.
عبدالرحیم حزینی اظهار داشت: خیران گلستانی در 4 سال اخیر بیش از 14 میلیارد ریال به این کانون برای رسیدگی به روند درمان بیماران سرطانی کمک کرده و مقدمات ارایه 10 هزار خدمت مختلف به بیماران تحت پوشش را فراهم کردند.
وی بیان کرد: در طول فعالیت این کانون 2 هزار و 950 بیمارسرطانی گلستان و صعب العلاج، تحت پوشش قرار گرفتند که از این تعداد 950 بیمار مبتلا شفا پیدا کردند.
کانون حامیان بیماران سرطانی و صعب العلاج مهر گلستان سال 1393 و با انگیزه بهبود اوضاع روانی و جسمانی بیماران سرطانی و صعب العلاج و خانواده آنان تاسیس شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان هم در این مراسم گفت: حل همه مشکلات جامعه بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست و دولت به تنهایی قادر به رفع تمام کمبودها و نارسایی ها نخواهد بود.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت: استفاده از توان خیرین برای رفع نیازمندیهای جامعه، اقدام خردمندانه برای به سامان رساندن امور است.
چندی قبل مدیر مرکز تحقیقات گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفته بود: مناطق شرقی گلستان به دلیل عادت های اشتباه غذایی و بهداشتی، یکی از مراکز اصلی ابتلا به سرطان مری کشور و آسیا است.
مصرف چای داغ، بهداشت پایین دهان، مصرف آب غیرلوله کشی و مصرف مواد مخدر از علل اصلی شیوع سرطان مری در استان شمالی کشور است.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.