محمد حمیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا روستای خوجه یاپاقی از توابع بخش پیشکمر و شهرک جوانان روستای دهنه ازتوابع بخش مرکزی این شهرستان، دو منطقه ای هستند که آبرسانی به آنها انجام شده و در ایام دهه فجر رسما به بهره برداری می رسند.
وی با بیان اینکه روستای خوجه یاپاقی در یک منطقه کوهستانی قرار دارد، افزود: این روستا از توابع بخش پیشکمر 769نفر جمعیت دارد و با یک اقدام جهادی از آب شرب سالم وبهداشتی برخوردار شدند.
فرماندار کلاله ادامه داد: پروژه تامین آب شرب اهالی این روستا شامل بهسازی یک حلقه چشمه، احداث خط لوله انتقال آب به طول چهار کیلومتر، احداث یک باب مخزن بتنی ذخیره آب به ظرفیت یکصد مترمکعب و بیش از5.5 کیلومتر شبکه توزیع آب می باشد که با 9 میلیارد ریال هزینه به اجرا در آمده است.
حمیدی در خصوص پروژه آبرسانی به شهرک جوانان روستای دهنه ازتوابع بخش مرکزی این شهرستان نیز گفت: این طرح آبرسانی با 6.5 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع به اجرا درآمده وعملیات اجرایی آن درمرحله پایانی قرار دارد.
حمیدی ادامه داد: این شهرک با 355 خانوار وافزون بر چهار هزار نفر جمعیت تاکنون فاقد آب لوله کشی وسالم بود که پروژه آبرسانی به آن با پنج میلیارد ریال هزینه به اجرا درآمده است.
وی اعلام کرد: طرح های آبرسانی به روستای خوجه یاپاقی و شهرک چوانان روستای دهنه از توابع بخش های پیشکمر و مرکزی این شهرستان از پروژه های ویژه دهه فجراست که تا چند روز آینده به میمنت جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود.
شهرستان کلاله با بیش از 130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.