حسین مقدم راد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو از 30 دی تا 4 بهمن ماه در تهران برگزار می شود و زهرا خان محمدی و رویا فرخی از گلستان در آن حضور خواهند داشت.
والیبال زنان گلستان در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و برخی از آنها هم اینک عضو ثابت تیم ملی در رده های سنی گوناگون هستند.
مهسا صابری و مونا آشفته از جمله گلستانی هایی والیبال زنان ایران هستند که در همه رویدادها و مسابقات معتبر آسیایی و جهانی جزو نفرات ثابت ترکیب تیم ملی محسوب می شوند.
این دو ملی پوش پس از درخشش درجام کنفدراسیون آسیا، به پیشنهاد و توافق با تیم باریکه سیر در لیگ ترکیه و به عنوان اولین زنان لژیونر والیبال گلستان با قراردادی یک ساله راهی این کشور شدند.
اجرای مستمر طرح استعدادیابی و برگزاری المپیاد ورزشی از جمله اقدامات آینده نگرانه ورزش گلستان است که توانسته ظرفیت رشته های گوناگون و توانمندی ورزشکاران مستعد را افزایش دهد.
گلستان یکی از قطب های والیبال ساحلی و سالنی مردان در ایران بوده، علاوه بر حضور تیم ها و ورزشکاران استان در لیگ های برتر، برگزاری مسابقات محلی و غیررسمی در نقاط گوناگون نیز مورد استقبال علاقمندان است.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.