به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که صبح روز چهارشنبه برگزار شد و در آن دانش آموزان با خود پلاکاردهایی با مضامین اهمیت هوای پاک و پاکیزگی محیط زیست حمل می کردند، ابتدا در بخشی از محوطه بوستان قابوس پیاده روی و در ادامه همراه با والدین خود صبحانه خوردند.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس که به همراه معاونین و کارشناسان سلامت و تندرستی این اداره نیز در مراسم حضور داشت، توجه به حفظ محیط زیست را تضمین کننده سلامت و نشاط افراد جامعه دانست و از دانش آموزان خواست دراین خصوص به دیگر همکلاسی ها و اعضای خانواده خود اطلاع رسانی کنند.
فرج الله رزاقی گفت: امروز حفظ محیط زیست از ضروری ترین نیازهای جامعه است که همه افراد بایستی نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند زیرا محیط زیست آلوده سلامت جامعه را به خطر می اندازند.
وی بابیان اینکه هم اکنون حدود 20 درصد ازمجموع 70 هزار دانش آموز گنبدکاووس به عنوان سفیر سلامت در مدارس فعالیت می کنند، اضافه کرد: این جمعیت ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در مدرسه و خانواده هستند.
رزاقی از اولیای دانش آموزان نیز درخواست کرد تا همواره قبل از حضور فرزندشان در مدرسه با آنان، صیحانه یا نهار بخورند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در برگزاری این مراسم که واحد کارشناسی سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس به همراه دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز اداره منابع طبیعی این شهرستان مشارکت داشتند، نمایشگاه نقاشی باموضوع هوای پاک و حفظ محیط زیست برپا و از صاحبان آثار برتر نیز با اهدای هدایایی تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.