به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر امروز یکشنبه در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز برگزار شد، تیم دارایی گز میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد.
دارایی گز این مسابقه را با ترکیب حسین تاجیک، منصور قلی خانی، میثم زمانی، امین هاشمی، ساسان تات، اسلام دبیری، سید محمد علی حسینی، هادی ریاحی، علی توکلی، امین کر و بلال میرزاعلی را آغاز کرد.
هادی ریاحی در دقیقه 73 تک گل تیم میزبان را وارد دروازه حریف کرد.
دارایی گز تنها نماینده فوتبال گلستان در مرحله نهایی لیگ دسته سوم مسابقات فوتبال باشگاه های کشور است.
این تیم در هفته اول و دوم تیم های پارس تهران و ستاره سرخ کاشان را شکست داده بود .
ویستا توربین تهران، نفت ایرانیان، آریا سنگسر مهدی شهر، استقلال شوش، ملی حفاری اهواز، ذوالفقار کاشان، هیرکانی چالوس ، پیشگامان پارس تهران و ستاره سرخ کاشان ، حریفان تیم دارایی گز در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور هستند.
سرمربی تیم فوتبال دارائی گز در پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: حضور چند بازیکن لیگ برتری در تیم ویستا توربین کار را برای بازیکنان ما دشوار کرده بود اما با استفاده از انگیزه جوانان تیم و کمک گرفتن از تاکتیک های مناسب، برتری خود را به حریف دیکته کردیم .
علیرضا آلوستانی اظهار داشت: در هفته چهارم این رقابت ها در اهواز به مصاف تیم حفاری این شهر می رویم و تلاش می کنیم با کسب برتری در این دیدار، همچنان مدعی صعود به لیگ دسته دوم باقی بمانیم .
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.