به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در این جلسه گفت: پدرم سیاستمداری بود که بر اساس اجتهاد و واقعیت تصمیم و به آن عمل می کرد و عظمت اسلام و آسایش مردم ایران از راهبردهای اصلی ایشان بود.
فاطمه هاشمی اظهار داشت: ایشان در تصمیم گیری های سیاسی و فردی هرگز به اتفاقات و تبعات منفی احتمالی علیه خودش اهمیت نمی داد و همه تمرکز و فکرش بر ارتقای جایگاه انقلاب و نظام در سطح جهانی متمرکز بود.
وی ادامه داد : آیت الله هاشمی در مناسبات بین المللی با مقامات سیاسی کشور های خارجی تواضع را بعنوان یک حربه در تقویت ارتباطات دو جانبه به کار می گرفت .
هاشمی افزود: در شرایطی که پس از جنگ اکثر کشورهای منطقه با صدام حسین پیمان دوستی داشتند، راهبرد آیت اله هاشمی سبب شد تا کشور های همسایه و حتی عربستان ارتباط خود با ایران را گسترش دهند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه به شرایط حساس فعلی کشور اشاره کرد و گفت : برخی از طیف های سیاسی داخلی برای دسترسی به منافع کوتاه مدت خود حاضرند که دولت قانونی و رسمی کشور را تخریب کنند.
وی گفت: این افراد نمی دانند که اگر دولت تخریب شود فقط خواسته دشمنان نظام که 40 سال آرزوی نابودی نظام را دارند محقق خواهد شد.
هاشمی ادامه داد: در این شرایط اگر وحدت را حفظ کنیم از مشکلات کوتاه مدت و سخت اقتصادی به سلامت عبور خواهیم کرد
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.