رئیس جمعیت هلال احمر کلاله روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی های هلال احمر و آشنایی مردم با کم و کیف خدمات این نهاد در عرصه های مختلف در پنج غرفه اصلی شامل آموزش و پژوهش، امداد و نجات، جوانان، بهداشت و درمان و توانبخشی از دو روز پیش برپا شده است.
عبدالحمید قلی دهنه ادامه داد: نمایش دستگاه های کرافتر (امکانات کامل ست نجات)، هولماترا (دستگاه قیچی و ادوات مربوطه)، حضور سگ های آموزش دیده زنده یاب و امکانات امداد و نجات شامل تجهیزات انفرادی و کوهستان از بخش های مورد توجه بازدیدکنندگان است که در هر بخش اطلاعات لازم به وسیله کارشناسان و مربیان هلال احمر ارائه می شود.
وی اظهارداشت: حضور علاقه مندان، داوطلبین، پزشکان و روانشناسان، برگزاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه و دیگر بخش های مرتبط به همراه برپایی ایستگاه های تست فشار و قند خون و استقبال بازدیدکنندگان از این بخش ها از ویژگی های نمایشگاه توانمندی های جمعیت هلال احمر گلستان در شهرستان کلاله بود.
شهرستان کلاله با بیش از 130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و نمایشگاه توانمندی های هلال احمر گلستان که ازدو روز پیش در کلاله برپا شده، عصر امروز (پنجشنبه) به کار خود پایان می دهد.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.