به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز شنبه درجلسه کارگروه اشتغال گنبدکاووس که معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان نیز در آن حضور داشت، گفت: با اجرای این طرح برای 1200 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
وی بدون اشاره به جزییات این طرح گفت: اجرای این طرح که برای نخستین بار در استان گلستان اجرا می شود، از طرح های ابتکاری و کم نظیر در کشور است که امید زیادی در دل مردم و جوانان منطقه مرزی ایجاد می کند.
کریمی از ایجاد دو هزار و 718 فرصت شغلی از ابتدای امسال تا الان در گنبدکاووس و ثبت آن در سامانه رصد خبر داد و اضافه کرد: ایجاد این تعداد شغل معادل 68 درصد تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری است.
وی بامهم و حساس دانستن مساله اشتغال به عنوان دغدغه اصلی مسئولان ارشد نظام و مردم، تصریح کرد: مدیران باید برای پاسخ به این مطالبه همواره بی قرار بوده و تعهد اشتغال حوزه فعالیت خود را به صورت روزانه و هفتگی پیگیری نمایند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین برلزوم ارائه طرح های قابل افتتاح ایام دهه فجر امسال از سوی ادارات و نهادها به دبیرخانه و نیز ارائه گزارش آن از طریق رسانه ها به مردم تاکید کرد و گفت: امسال ایام سالگرد پیروزی انقلاب باید با شکوهتر و مردمی تر از سال های قبل برگزار شود.
همکاری ادارات و نهادهای گنبدکاووس با بخشداران برای تحقق هفت روستای بدون بیکار و تعامل بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان و نیز اختصاص تسهیلات ویژه اشتغال از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به این شهرستان از دیگر درخواست های فرماندار ویژه گنبدکاووس بود.
به گزارش ایرنا، عبدالحکیم سلاق، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس نیز در این جلسه گزارشی از آخرین آمار اشتغال ایجاد شده توسط هر یک از ادارات و نهادها ارائه و ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال تعهد 4012 نفری اشتغال این شهرستان محقق شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.