به گزارش خبرنگار ایرنا، خیل مشتاقان این رشته ورزشی در دور اول شاهد رقابت اسب های بیش از سه سال ترکمن هندیکاپ کلاس 3 بودند که با آغاز رقابت و در پیچ اول میدان، سوارکار یک اسب سرنگون و با حضور تیم های امدادی مشخص شد صدمه چندانی به سوارکار وارد نشده است.
در این کورس اسب زلیخا سیاه پوش توانست مقام اول را از آن خود نماید و پس از او نیز اسب های آریا گز و آی سو سرمدی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در دور دوم 2 ساله های تروبرد کلاس maiden وارد میدان شدند که در پایان مجیک لایتینگ زودتر از دیگر رقبا از خط پایان گذشت و اسب برتر میدان شد و اسب های رای خان و هج دنسر نیز رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
اسب های بیش از سه سال دوخون هندیکاپ کلاس 4 در دور سوم حاضر شدند که در یک کورس تنگاتنگ سامین توانست با پیشی گرفتن از دیگر اسب ها در جایگاه نخست قرار گیرد و اسب های سوخو و یاشار 2 نیز به عنوان اسب های دوم و سوم معرفی شدند.
چهارمین دور از هفته ششم بین اسب های بیش از 3 سال دوخون هندیکاپ کلاس 6 برگزار شد که در نهایت با برتری گلد لیدی به عنوان اسب اول و رسیدن اسب های گل آی نور و ملوان به جایگاه های دوم و سوم پایان یافت.
در دور پنجم نیز اسب های بیش از سه سال دوخون هندیکاپ کلاس 3 باهم رقابت کردند که ماه مارال توانست در کورسی نزدیک مقام اول را به دست آورد و در ادامه نیز بابوی و شمیم جایگاه های دوم و سوم را کسب کردند.
دور ششم مختص اسب های تروبرد بیش از سه سال هندیکاپ کلاس 5 بود که تاوانتیا سریعتر از دیگر اسب های شرکت کننده به خط پایان رسید و اول شد و استارنینگ و المنار هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
تماشاگران در دور پایانی شاهد کورس اسب های دوخون 2 ساله کلاس maiden بودند که در نهایت وولکان قهرمان این دور شد و ام پایرکو و توقای نیز به کسب مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
در پایان این هفته از مسابقات یک میلیارد و 55 میلیون ریال به مالکان اسب های برتر تعلق گرفت.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.