رییس هیات کبدی گلستان روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردو از امروز در تهران برگزار می شود و ملی پوشان به مدت 10 روز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و سیدجواد موسوی نسب سرمربی گلستانی تیم ملی این رده سنی برگزار خواهند کرد.
ولی الله مقصودلو اظهار داشت: امیرحسین بسطامی، ابوالفضل مقصودلو ، مهدی باکار، حیدر علی اکرامی و امین قربانی، گلستانی های فراخوانده شده به این اردوی آماده سازی هستند .
وی بیان کرد: تیم ملی جوانان ایران خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که سال آینده به میزبانی ایران برگزار می شود آماده خواهند کرد.
گلستان یکی از استان های همواره مدعی در رشته کبدی است که بازیکنان و مربیان مرد و زن این استان حضوری ثابت و مستمر در تیم های ملی دارند
در رقابت های آسیایی جاکارتا که مرداد ماه امسال در اندونزی برگزار شد، تیم های کبدی مردان و زنان ایران برای اولین بار عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
زهرا عباسی و صدیقه جعفری بازیکنان تیم ملی کبدی زنان و فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، محمداسماعیل مقصودلو، محسن مقصودلو، میثم عباسی، ابوذر مهاجر و محمد ملاک مردان کبدی کار گلستان در این رقابت ها بودند.
حضور پررنگ کبدی گلستان در بازی های آسیایی منحصر به بازیکن نبود و زهرا رحیم نژاد سرپرست تیم ملی زنان و غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی مردان هم گلستانی بودند.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.