سرهنگ رمضانعلی قاسم پور روز سه شنبه درنشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع 300 برنامه پیش بینی شده که توسط پایگاه ها و رده های مختلف بسیج و مساجد درمناطق روستایی و شهری گنبدکاووس برگزار می شود، 73 برنامه شاخص بوده و در جدول برنامه های این دو مناسبت آمده است.
وی با اشاره به تقارن دو هفته بسیج و وحدت و با تبریک این مناسبت ها، گفت: برنامه های امسال با شعار 'بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت' و با حضور پرشور اقتشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.
سرهنگ قاسم پور، مولودی خوانی در مساجد و مدارس علوم دینی اهل سنت، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی و ترویج سبک زندگی اسلامی و برگزاری چند یادواره شهدا و شهید آبروی محله را از مهمترین برنامه های مشترک هفته بسیج و وحدت در گنبدکاووس برشمرد.
وی، برگزاری جشن بزرگ وحدت و دیدار با ائمه جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، راه اندازی کاروان بزرگ وحدت، افتتاح یک طرح عمرانی، برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان کرند و تجمع بزرگ بسیجیان در مصلی امام جعفر صادق (ع) را از دیگر برنامه های مشترک هفته بسیج و وحدت در گنبدکاووس اعلام کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ادامه داد: امسال برنامه های مشترک این دو مناسبت با رویکرد 40 سالگی انقلاب و نمایش دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و با شعار محوری 'بسیج کوبنده تحریم ها' در مناطق مختلف برگزار و از طریق رسانه های ارتباط جمعی بویژه شبکه های اجتماعی فضای مجازی به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.
سرهنگ قاسم پور، امیدبخشی به جامعه باتبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، تبیین نقش بسیج در پیشبرد انقلاب و نیز کارنامه این شجره طیبه در سخت ترین عرصه ها، نمایش الگوی کارآمدی بسیج و جوانان انقلابی آن به عنوان مولفه مهم قدرت نظام اسلامی، تقویت روحیه نشاط، خدمت رسانی و مطالبه گری بسیجیان و اهتمام بر اصل مسجد محوری و پایگاه های بسیج اقشار را از اهداف هفته بسیج و وحدت امسال ذکر کرد.
وی گفت: دراین ایام یک واحد آموزشی دو کلاسه در روستای موسوم به 'بارانی ها' از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس با زیربنای تقریبی 85 مترمربع و هزینه یک میلیارد ریالی از اعتبارات بسیج سازندگی و در راستای سیاست محرومیت زدایی این نهاد انقلابی افتتاح می شود.
سرهنگ قاسم پور، با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان 'کرند' از توابع بخش مرزی داشلی برون توسط بسیج جامعه پزشکی گنبدکاووس، افزود: این بیمارستان از 6 تا هشتم آذر با حضور پرشکان عمومی، متخصص و در روز آخر پزشکان فوق تخصص، برپا و روزانه به 1000 تا 1500 نفر از اهالی این منطقه خدمات ارائه می کند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.