به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن هدایتی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: با تلاش مدیران و مسئولان شهرستانی در راستای اشتغالزایی روستایی توانستیم با جذب 172 میلیارد ریال از منابع استانی به ایجاد فضای اقتصادی در روستاها کمک نماییم و با اعطای این میزان تسهیلات در 6 ماه نخست سال جاری برای 562 نفر اشتغال ایجاد شد.
وی افزود: در این مسیر همکاری و سرعت عمل برخی از بانک ها برای اعطای تسهیلات را نمی توان ندیده گرفت و با همیاری مسئولان توانستیم رتبه اول جذب تسهیلات اشتغالزای روستایی را در استان گلستان از آن خود کنیم.
وی با اشاره به آسیب های موجود اجتماعی ابراز کرد: در حال حاضر مشکلات و آسیب های اجتماعی گریبان گیر همه ماست و تلاش برای رسیدگی به این معضل مختص یک مجموعه یا برخی از ادارات نبوده و همه مسئولان و مردم موظف در جهت رفع معضلات و آسیب های اجتماعی گام بردارد.
هدایتی با انتقاد از برخی مسئولان شهرستان که محل سکونتشان خارج از محدوده منطقه است ، گفت: عدم حضور این افراد در زمان هایی که شهرستان خارج از وقت اداری به آنان نیاز دارد باعث بروز مشکل شده و انتظار می رود این دسته از مسئولان وقت بیشتری را برای حضور در محدوده شهرستانی اختصاص دهند.
شهرستان 140 هزارنفری علی آباد کتول در 40 کیلومتری مرکز استان گلستان قراردارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.