به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران حسینی در امامزاده عبدالله (س) گرگان مرکز استان گلستان اظهار داشت: انتخاب رویه های نامناسب سبب شده تا دشمن ضعف ها و مشکلات را شناسایی و با تمرکز بر آنها به مردم و کشور فشار وارد کند.
امام جمعه خرم آباد با بیان این که راه برون رفت از مشکلات حضور جوانان انقلابی و متعهد پای کار است، افزود: پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب راهکار برون رفت از این مشکلات است.
به گفته وی، باید از جوانان درستکار، صادق و منصف و البته با تقوا برای پیشبرد منویات رهبری در جامعه بهره ببریم تا بر مشکلات فائق شویم.
آیت الله میرعمادی تاکید کرد: اندک فشارهایی نیز که دشمنان وارد می کنند به خاطر برخی مشکلات و رویکردهای اشتباه داخلی است.
وی، راهکار رفع مشکلات کشور را تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود: رهبر انقلاب حدود 15 سال پیش بر اقتصاد مقاومتی اشاره داشت، که اگر این مقوله جدی گرفته می شد الان تحریم ها اثرگذار نبود.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با بیان نقش شهدا در استمرار امنیت و توسعه کشور اظهار داشت: نقش آفرینی موثر جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین المللی منبعث از رشادت ها و دلاوری شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت و شهیدان عرصه های علمی کشور است.
همچنین در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم سوگوار، استاندار گلستان و شماری ازمدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد، از پدر شهید طهرانی مقدم و فرزند شهید احمدی روشنی با اهدای لوح و تابلویی منقش به آیاتی از کلام الله مجید تجلیل شد.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.