بانک تجارت احداث مدارس جدید در سواحل مکران، سرباز و الیگودرز را در دستور کار خود قرار داد.

 

به گزارش جماران، ابراهیم کاظم‌پور سخنگوی این بانک در حاشیه نشست خبری مدیران ارشد بانک تجارت با اصحاب رسانه گفت: بانک تجارت مدارس جدیدی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و لرستان با هدف توسعه فضا و فرصت‌های آموزشی در مناطق کمتر بهره‌مند احداث می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بانک تجارت به تازگی اقدامات گسترده‌ای را در زمینه ارتقا کیفیت آموزش انجام داده،افزود: در سال ۹۵ طرح نصب و راه‌اندازی تجهیزات مدارس مناطق زلزله‌زده استان‌های آذربایجان‌شرقی و بوشهر به پایان رسید و اکنون بیش از ۷۰ مدرسه در این استان‌ها از تجهیزات آموزشی الکترونیکی شامل لپ‌تاب، ویدئو پروژکتور و پرده پروژکتور استفاده می‌کنند.

کاظم‌پور با اشاره برنامه مدون بانک تجارت در شناسایی مناطق کمتر بهره‌مند در حوزه آموزش گفت:  بانک تجارت با تطبیق ایفای مسئولیت اجتماعی‌های خود با آرمان‌های جهانی توسعه پایدار، کیفیت آموزش که هدف چهارم آرمان‌های جهانی توسعه پایدار محسوب می‌شود را دستور کار خود قرار داده و در همین راستا اقدام به ساخت مدرسه شش کلاسه شهدای بانک تجارت در منطقه ریگدان شهرکاکی در شهرستان دشتی استان بوشهر کرد. این مدرسه  پذیرای ۷۵ نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرکاکی است.

بانک تجارت پس از زلزله سال ۹۱ طرح حمایت از مدارس  مناطق زلزله زده را با مشارکت در ساخت  مدرسه ۹ کلاس امید فردا شهرستان اهر آغاز کرد. این بانک تاکنون ۲۹ مدرسه در سراسر کشور احداث کرده است.

منبع: روابط عمومی بانک 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی مناطق زلزله‌زده

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.